דרושים
בואו לעבוד איתנו!
חוות כרמי עבדת היא מקום קסום על דרך הבשמים ההיסטורית ליד שדה בוקר.
החווה מספקת חוויה רב-חושית באמצעות לינה, יין, בית קפה והמדבר הנפלא שמסביב.
אנו מחפשים את מנהל/ת התפעול הבא של החווה לתפקיד מאתגר, מגוון ומשמעותי.
מישהי/מישהו שאוהבים לארח, לפגוש אנשים חדשים עם מוטיבציה גבוהה וחיוך גדול 🙂
אחראי/ת אדמיניסטרטיבי למשרד חוות כרמי עבדת
אנו מחפשים אחראי/ת אדמיניסטרטיבי למשרד החווה.
מישהי/מישהו אחראי/ת עם מוטיבציה גבוהה, מוסר עבודה וחיוך גדול 🙂
התפקיד הינו לשנה לפחות במשרה חלקית (שלושה ימים בשבוע) וכולל אחריות לכלל הצרכים המשרדיים/אדמיניסטרטייבים של החווה בכלל תחומי הפעילות
(לינה, בית קפה, יקב, סיורים וחוויות) לרבות טיפול בספקים, חשבוניות, דואר ועוד, מדובר על התחלה מיידית.
התפקיד כולל בין היתר :
- הכנת חומר להנהלת חשבונות לרבות ריכוז חשבוניות/הוצאות/תשלומים, מיון המסמכים לפי קריטריונים שיוגדרו והעברתם באופן דיגיטלי.
- סיוע בגביית תשלומים מלקוחות החווה (בעסקאות גדולות לרוב), ביצוע מעקב על גבייה והעברת מידע רלוונטי לרואה חשבון.
- ריכוז מידע הנוגע לתשלומי שכר והכנה מוקדמת של החומר לתלושים, לרבות נסיעות, טיפים, חופשות וכו' של עובדי החווה.
- אחריות להוצאת המידע משעון הנוכחות עבור כלל עובדי החווה, ביצוע תיקונים ועדכונים בהתאם להנחיות מנהלת החווה והעברת המידע להנהלת חשבונות.
- מענה לטלפונים ומיילים מספקים, אנשי שירות וכל גורם העובד עם החווה.
- התפקיד אינו כולל מענה לטלפונים/מיילים של לקוחות החווה או טיפול בהזמנות ללינה.
- המצאות בקשר שוטף עם הספקים השונים של החווה, ביצוע הזמנות מולם, תיאום וקבלת משלוחים וביצוע תשלומים.
- ארגון המערכת המשרדית, תיקיות קלסרים, נוהלי עבודה כל זאת בתיאום עם מנהלת החווה.
- טיפול במערכות המחשוב והתקשורת של החווה וקשר מול טכנאי מחשבים על פי הצורך.
- שמירה על הסדר והניקיון של המשרד וכן מטלות משרדיות נוספות כפי שיידרש ביום יום.
- טיפול בדואר נכנס.
דרישות התפקיד :
- יחסי אנוש טובים מאוד, ויכולת עבודה כחלק מצוות.
- סדר וארגון ברמה גבוהה מאוד, לרבות ירידה לפרטים.
- מרגיש/ה בנוח לעבוד עם מספר מערכות מחשוב דיגיטליות באופן רציף ומיטבי.
- ניסיון קודם בעבודה משרדית אדמיניסטרטיבית.
- יכולת הנעה עצמאית ותעדוף משימות.
- ניסיון ורקע קודם בענף התיירות – יתרון
- אחריות, מוסר עבודה ונכונות לעבודה קשה.
תנאי המשרה:
- המשרה מוגדרת כמשרה חלקית והיא לשלושה ימים בשבוע (ימים ראשון, חמישי ויום נוסף שני/שלישי/רביעי).
- שעות העבודה 08:30-16:00.
- יש מקום לגמישות והתאמות השעות והימים בהתאם למועמד/ת.
המשרה היא לאיוש מיידי וכוללת התחייבות למלא את התפקיד לפחות לשנה.
למעוניינים נא הגישו קו"ח לכתובת מייל : farm@carmey-avdat.co.il
מנהל/ת תפעול חוות כרמי עבדת
התפקיד הינו לשנתיים לפחות וכולל אחריות על כל התפעול השוטף של החווה, בדגש על צוות העובדים. מדובר על התחלה מיידית.
התפקיד כולל בין היתר :
- אחריות תפעולית כוללת לכל תחומי הפעילות של החווה – לינה, בית קפה, חוויות יין וסיורים לקבוצות. האחריות כוללת את הפעילות העסקית, תשלומים וקופות, הוצאות וספקים, שירות לקוחות וכו'
- ניהול צוות העובדים (כ-15 איש), גיוס העובדים והכשרתם, קביעת ותעדוף המשימות ועוד.
- עזרה בפועל במתן שירות לאורחי החווה בכל תחומי הפעילות.
- אחריות כוללת לשירות ולחוויה המעולים הניתנים לאורחי החווה ובית הקפה, ועמידה ביעדים גבוהים של חוויה זו.
- ביצוע בקרת איכות שוטפת על כל אפיקי הפעילות בחווה, עבודה לאור תקציב ויעדים שיוגדרו ע"י בעלי החווה והפקת דוחות ניהוליים שוטפים.
- ניהול כל תחום ההוצאות השוטפות, מלאי, קשרים עם ספקים ותשלומים אליהם.
דרישות התפקיד :
- ניסיון ניהולי קודם (כולל ניהול צוות עובדים) – חובה!
- תודעת שירות גבוהה ביותר ורצון לעבוד עם אורחים ישראלים וזרים ולספק להם חוויה יוצאת דופן.
- ניסיון ורקע קודם בענף האירוח – חובה.
- ראש גדול, גמישות מחשבתית וביצוע גבוה תחת לחץ.
- יכולת ירידה לפרטים, סדר וארגון.
- אנגלית ועברית ברמה גבוהה מאוד.
- אחריות גבוהה מאוד, מוסר עבודה ונכונות לעבודה קשה.
- המשרה מוגדרת כמשרה מלאה. העבודה היא לשישה ימים בשבוע (אחד מהם יום שישי) וכן סופש אחד בחודש לפחות. נדרשת זמינות טלפונית כמנהל/ת למקרי חירום ותקלות.
- יכולת שימוש במערכות טכנולוגיות שונות.
- מגורים בסביבה עד 45 דקות נסיעה משדה בוקר.
למעוניינים נא הגישו קו"ח לכתובת מייל : farm@carmey-avdat.co.il
עובד/ת בקפה מונה
התפקיד דורש זמינות לעבודה באמצע שבוע וסופי שבוע עם לפחות 4 משמרות בחודש.
התפקיד כולל בין היתר :
- עבודת מלצרות בקפה
- עבודת בריסטה בבר
- רכישת ידע מעולמות היין והדרכת טעימות יין לאורחי החווה
- שכר שעתי גבוהה וטיפים מעולים
דרישות התפקיד :
- גילאי 18 ומעלה
- יכולת הגעה עצמאית
- אנגלית ברמה גבוה – יתרון
- ניסיון קודם במלצרות ועבודה עם טאביט – יתרון
- העבודה מחייבת סבר פנים נעים ותודעת שרות גבוהה
למעוניינים נא הגישו קו"ח לכתובת מייל : farm@carmey-avdat.co.il
עובד/ת חווה
התפקיד הינו לחצי שנה לפחות ומדובר על התחלה מיידית.
התפקיד מוכר כעבודה מועדפת וכולל :
- צימרים ואירוח – צ'ק אין ואאוט, הכנסת אורחים, מתן שירות, תחזוקה ובקרה
- בית הקפה – מלצרות, בריסטה, הדרכת טעימות יין, עבודה במטבח.
- כרם ויקב – מתקרבים לעונת הקיץ, עבודה בבציר בכרם וביקב בהכנת היין
דרישות התפקיד :
- התחייבות למינימום חצי שנה
- עבודה עם לפחות 2 סופי שבוע בחודש (חמישה ימי עבודה בשבוע)
- רישיון נהיגה חובה
- אנגלית ברמה גבוהה – יתרון
- מגורים במקום ללא עלות
- עבודה נחשבת כעבודה מועדפת
- העבודה מחייבת סבר פנים נעים ותודעת שירות גבוהה
- שכר מצוין למתאימים
למעוניינים נא הגישו קו"ח לכתובת מייל : farm@carmey-avdat.co.il
אחראי/ת הזמנות ושירות לקוחות חוות כרמי עבדת
התפקיד הינו לשנה לפחות וכולל אחריות למענה ללקוחות בכל סוגי הפעילות של החווה (לינה, בית קפה, יקב, סיורים וחוויות)
וכן ביצוע הזמנות ומכירות לבודדים ולקבוצות. מדובר על התחלה מיידית.
התפקיד כולל בין היתר :
- שירות לקוחות טלפוני ודיגיטלי (מייל/ווטסאפ/צ'ט/פניות אתר וכו') ללקוחות החווה בכל התחומים – מענה לשאלות, המלצות ועזרה בתכנון החופשה שלהם, פתרון בעיות טרום הגעה וכו'.
- ביצוע הזמנות טלפונית ודיגיטליות ללינה בחווה תוך שימוש במערכת ההזמנות, לרבות שינויים וביטולים.
- גביית תשלומים מלקוחות באשראי או אמצעים דיגיטליים אחרים, וביצוע בקרה הדוקה בנושא.
- עבודה בתיאום עם מנהלת החווה, מנהלת התפעול וצוות החווה על מנת לייצר חוויה מיטבית ומעולה לאורחים.
- מעקב והיכרות אחרי מבצעי המכר השונים שמציעה החווה, כגון הנחות לארגונים, אמצעי תשלום יחודיים, כרטיסי מתנה ועוד.
- מתן הצעות מחיר לסוכנים וקבוצות הפונים בנוגע לחוויות וסיורים ביקב ובחווה וביצוע הזמנות. ליווי כל התהליך המכירה של חוויות שכאלו לרבות קשר שוטף עם מזמין הקבוצה, גביית תשלומים, מענה לשאלות, העברת המידע הרלוונטי לצוות התפעול של החווה וכו'.
- שמירה על קשר רציף עם ארגונים וסוכנים לגבי המוצרים והחוויות השונות שמציעה החווה.
דרישות התפקיד :
- תודעת שירות חזקה ביותר ורצון לעבוד עם לקוחות ישראלים וזרים ולספק להם חוויה יוצאת דופן.
- סדר וארגון ברמה גבוהה מאוד, לרבות ירידה לפרטים.
- מרגיש/ה בנוח לעבוד עם מספר מערכות מחשוב דיגיטליות באופן רציף ומיטבי.
- ניסיון קודם במכירות/שירות לקוחות.
- אנגלית ועברית כתובה ברמה גבוהה מאוד.
- יכולת הנעה עצמאית ותעדוף משימות.
- ניסיון ורקע קודם בענף התיירות – יתרון
- אחריות, מוסר עבודה ונכונות לעבודה קשה.
תנאי המשרה :
- המשרה מוגדרת כמשרה מלאה והיא לחמישה ימים בשבוע (ימים א-ה).
- שעות מענה טלפוני ללקוחות 0900-1700. במקרים חריגים נדרש מענה לסוכנים לאחר שעות העבודה.
- עבודה חלקית מרחוק אופציונלית.
המשרה היא לאיוש מיידי וכוללת התחייבות למלא את התפקיד לפחות לשנה.
למעוניינים נא הגישו קו"ח לכתובת מייל : farm@carmey-avdat.co.il